niedziela, 19 stycznia 2014

Przywitanie

Hejka :D
    Jestem Meggi (to mój pseudonim artystyczny *.*). Postanowiłam założyć tego bloga, bo czytając inne, doszłam do wniosku, że ilość pomysłów na różne opowiadania po prostu rozsadzi mnie od środka x ddd
    Ten blog będzie o herosach, w rolach głównych Percy Jackson i Annabeth Chase. Nie myślcie sobie, że to będzie przereklamowana historia miłosna, ale mam dużo planów, co do losów bohaterów. W każdym razie miłość będzie, bo jak dla mnie to w tej historii inaczej być nie może <3
   Powiem tak: bądźcie wyrozumiali... to mój pierwszy blog i pierwsze wyjście do ludzi z twórczością, ale krytykę jak najbardziej przyjmuję. Żeby nie było niedomówień opowiadania to moje własne historie oparte na książkach z serii "Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy".
   Podsumowując: zapraszam tu wszystkich herosów jak i tych, którzy dopiero herosami zostaną (czyli tych nie do końca zorientowanych w boskich sprawach). Zapraszam do czytania, oceniania i przede wszystkim KOMENTOWANIA <3
   Prolog pojawi się już niedługo!
                                                         Wasza Meggi.

2 komentarze:

  1. Witam i życze powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć! Jestem blond włosą (co jest okropne i niemożliwe... podobno! Ja na całe szczęście lubię robić rzeczy niemożliwe...) córeczką najbardziej wybrednej, jęczącej, irytującej oraz niezdecydowanej bogini w całym Olimpie, Podziemiu, Tartarze, Obozie Herosów i Jupitera.
    Kocham romanse i czytam je z ogromną przyjemnością! Niestety przez to że muszę mieszkać w Podziemiu żaden "osobnik" płci męskiej się do mnie nie zaleca! Kocham czytać ponieważ wtedy mogę wyobraźnią przenieść się za "mury" Styksu, ciągłe kłótnie Persefony, Demeter i Hadesa i odkryć całkiem inny świat!
    Mam nadzieje że uda Ci się mnie zaskoczyć i mile zachwycić...
    JEŚLI TO MOŻLIWE PROSZĘ O ODPOWIEDŹ! WTEDY BĘDĘ PEWNA, ŻE NIE PISZĘ KOMENTARZY NA MARNE I NIE TRACĘ PRZY TYM MOJEGO CENNEGO CZASU...
    ZAMKNIĘTA NA WIEKI W PODZIEMIU...
    CÓRKA PERSEFONY

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że kliknąłeś aby dodać komentarz <3 To dla mnie wiele znaczy, pisz szczerze i często x ddd