niedziela, 12 kwietnia 2015

Jeszcze jedna nominacja + pewne informacje

Hej :)
Jest mi bardzo bardzo bardzo bardzo przykro, ale rozdział nie pojawi się tak szybko, jak bym tego chciała. A już na pewno nie tak szybko, jak Wy byście tego chcieli :D Ilość wszystkiego mnie dobiła. Muszę uczyć się do egzaminów, które zbliżają się w zastraszającym tempie. I boję się momentu, w którym nadejdą. Zginę wtedy xddd Serio, ja tego nie przeżyje >.< Pewnie dostanę jakiegoś ataku paniki .. czy coś xd Ale to tylko na matmie ;> Taka trochę głupia jestem z matmy xddd
No ale wracając do rzeczy ważnych. Ogarnęłam terminy. Egzaminy kończą się 23 (czwartek). 25 (sobota) jadę do znienawidzonego przeze mnie kraju (Niemcy -,-). Więc weekend odpada. A 27 (poniedziałek) wyjeżdżam do Londynu (szpaaaan xd) na tydzień. Także podejrzewam, że rozdział będzie dopiero w maju.
     Starałam się coś napisać i wyszło mi 8 linijek xdd Yeah ! :D Jeszcze trochę i wyjdzie coś sensownego ^-^
   Także pjona dla tego, kto przeczytał to wszystko :>

Przejdźmy teraz do nominacji, o której ostatnio zapomniałam (sorry :D), więc dodaję ją teraz. Zostałam nominowana przez Vittorię di Angelo

1. Co cię skłoniło do założenia bloga?

Pustka po przeczytaniu całej serii "Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy". Oraz chęć pokazania swojej twórczości. No i Małgosia, która na mnie krzyczała xddd 

2. Kiedy i w jakich okolicznościach miałaś pierwszą styczność z książkami Ricka?

Zaczęło się od obejrzenia filmów i zakochania się w Loganie Lermanie xddd Więc jak przyszłam do szkoły to zaczęłam o tym gadać. No i mój kolega powiedział, że książki są dużo lepsze. Ja tak bardzo chciałam wiedzieć, co będzie dalej ;D Więc pożyczałam od niego książki i teraz sama sobie kupiłam i mój tato je czyta xddd A ogólnie to było jakoś półtora roku temu :)

3. Kim chciałabyś zostac w przyszłości?

Tak najbardziej to dziennikarką. Ale do tego fajnie by było zostać pisarką :)

4. Czy planowałaś/marzyłaś o wydaniu ksiazki?

Owszem. Planuję to :D Tylko jakoś weny brak, żeby skończyć pisać xd

5. Jaka jest twoja ulubiona książka?

Kocham całą serię Percy'ego oraz Herosów Olimpijskich. No i jeszcze "Dotyk Julii", "Dar Julii", "Sekret Julii". A ostatnio zakochałam się w "Wybranych" ;>

6. Jak długo prowadzisz bloga? (Tego, ktory został nominowany, wcześniejsze sie nie liczą)

W styczniu był rok ^-^

7. Gdybys mogła w sobie zmienić jedną rzecz, co by to było?

Oj ja nie wiem. Trudno wybrać jedną rzecz xddd

8. Jaka jest twoja ulubiona herbata?

Yyyyyyy.... ciężko powiedzieć. Pije różne herbaty, ale ogólnie to najczęściej pije kawę xd

9. Jaką książkę przeczytałaś najwiecej razy i ile to było?

" Dzieci z Bullerbyn" . Tak mnie to jarało, że przeczytałam to 8 razy :D

10. Masz zwierzę? Jakie?

Mam 4 psy. Ale 2 w domu (takie coś jak shih tzu, ale ładniejsze xdd Dokładnie ta rasa to Biszon Hawański) no i jeszcze koty. Dokładnie to 7. Głównie to znalezione/uratowane. Ale, żeby nie było to są na dworze :D

11. Jaki jest twój ulubiony zespół/piosenkarz?

Nie mam jakiegoś ulubionego xd

***
Nie nominuję teraz nikogo. Jeszcze... huehuehue *.*  
To by było na tyle :>
Paaaa ^-^
Meggi

12 komentarzy:

  1. Egzaminy są teraz priorytetem, to się rozumie samo przez się. Maj wcale nie tak daleko, raptem dwa tygodnie, ja wytrzymam ;) Będę trzymać za Ciebie kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już mam dosyć tych egzaminów xd Tylko egzaminy i egzaminy ;__; z każdym dniem dociera do mnie jak mało wiem xdd
      Dziękuję, przyda się ♡

      Usuń
  2. Powodzenia na egzaminach, obydwa dam kilka punktów zdobyła. A poza tym nie ważne kiedy rozdział będzie ważne by był.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pjona! Przeczytałam. Dużego problemu to nie sprawiło.
    A o mojej nominacji zapomniałaś?
    To dużo masz tych wyjazdów. A do tego egzaminy. Współczuję. Ja na razie mogę zwalić złe oceny na siostrzenicę (która urodziła się trzy dni temu) że płacze i przeszkadza w nauce.
    7 kotów?! Ja bym chyba zwariowała. I wcale nie dlatego że nie lubię kotów (bo koty są ok, ale psy lepsze) tylko dlatego, że mama i siostra ich nie lubią, więc był by krzyk i odkurzacz 24 na dobę.
    Dzieci z Bulerbyn! Też lubiłam tą książkę. Ale potem tak mi się te wszystkie wydarzenia pomieszały, że już nie wiem co gdzie i kiedy.
    Pozdrawiam, życzę powodzenia na egzaminach i weny na bloga i książkę. Może kiedyś twój kryptonim pojawi się na okładce jednej z najlepszych książek ever. Albo imię i nazwisko. Ale wtedy poznamy cię jedynie po stylu pisania.
    I nie przedłużając ( bo trza zrobić zadanie z fizyki na jutro) pa
    GinnyArea, córka Ateny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to szacun xd
      Najwidoczniej zapomniałam xddd Sorry >.<
      Taki natłok się zrobił. Ja nie mam na kogo zwalić winy za oceny :c
      Mam duży ogród i sprzyjającą życiu kotów okolice ;) Nie ma opcji, żeby one były w domu. Ogólnie to jest tak, że one raz są a raz ich nie ma xd Ale zawsze wracają ^-^ Ja kocham wszystkie zwierzęta *.*
      To była moja pierwsza książka, którą przeczytałam z własnej woli ;) Uwielbiam ♡
      Jak już napiszę i wydam książkę to pod pseudonimem ;) Niech się ludzie zastanawiają ^^
      Paa ;>

      Usuń
  4. Jeeej! xd Zrobiłaś moją nominację =D
    Też mam krzyczącą przyjaciółkę xd Darła się na mnie jak cholera za każdym razem, jak twierdziłam, że jakieś opowiadanie mi nie wyszło xD I w końcu wyszło tak, że się założyłyśmy o oceny mojego bloga, no i przegrałam, bo były dobre xD
    7 kotów i 4 psy (słodkie tak btw. te biszony *-* Ale shih-tzu też są słodkie *-* Mam jednego więc mi nie wmówisz, że jest inaczej xd) Bosz 0.o
    I jedziesz to Londynu :D Zazdroszczę *-*
    Ale egzaminów już nie >.< Teraz się ucz, my na rozdział poczekamy, ile będzie trzeba. A przynajmniej ja :3 Jestem w miarę cierpliwa :D Mam nadzieję chociaż, że będzie długi :p
    To ja czekam na twoją książkę w księgarniach xD
    Wybrani *-* A za Julię to ja się muszę wziąć wreszcie xd Od pół roku się zbieram i tak jakoś cały czas mi coś przeszkadza >.< Teraz brak kasy xD W zeszłym miesiącu Harry. Na urodziny od krzyczącej przyjaciółki (xD) poproszę *-* Skoro to jedna z twoich ulubionych, to chyba warto ^.^
    Się rozpisałam tak trochę 0.o To ja kończę xd
    Paaaa XD

    PS. Nie wiem, czy widziałaś, ale u mnie oneshot był :D I taki post mnie przedstawiający i moją wredotę xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem :D
      Takie są najfajniejsze xd No raczej, że oceny były dobre ^-^
      Ja wiem, że shih tzu są słodkie <3 Na początku chciałam shih tzu, ale jak znalazłam moją Korunię to się zakochałam *.* A drugiego psa szukałam pod nią i tak oto mam Riko ;>
      Tak już mam dosyć tych egzaminów >.< Mega się denerwuję. Na pewno coś tam zepsuję ;c
      Uczę się tej cholernej matmy. Nienawidzę -,- Z próbnych miałam tak średnio 40% xdd Ale nadrabiam polskim. 97% pozdrawia (szpaan :D)
      Postaram się skleić coś dłuższego ^^
      Dostałam dzisiaj Dziedzictwo :) Jaram się *.* Julia jest taka cudowna. Warner to mój ideał <333 Ja teraz kupiłam całą serię PJ. Bo wcześniej pożyczałam ;>
      Ooooo *.*
      Paaaa.
      P.S. Owszem, widziałam. Czytałam. Ale jakoś mi nie szło komentowanie xddd
      xoxo ;*

      Usuń
  5. Tak czytam twoje odp na te pytania i stwierdzam że jesteśmy mega podobne xd na większość tych pytań odpowiedziałabym podobnie :) a co do testów to wiem co czujesz bo też pisze w tym roku i tez mnie już szlak trafia :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeczytałam dawno, ale zapomniałam skomentować xd
    Jak to nie będzie rozdziału?! Ja się motywuje do napisania rozdziału i one-shota, ale mi to nie wychodzi... Niedługo wakacje, więc będzie więcej xd
    No dobra, zaraz idę do kościoła i będę zbierać do puszek... (taaa, Nessi w Caritasie...) Xd
    Papapap xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, wchodzisz jeszcze na emaila? mam zamiar napisać, więc chciałabym cię prosić żebyś weszła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, wchodzisz jeszcze na emaila? mam zamiar napisać, więc chciałabym cię prosić żebyś weszła :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że kliknąłeś aby dodać komentarz <3 To dla mnie wiele znaczy, pisz szczerze i często x ddd