poniedziałek, 23 marca 2015

Nominacje do LBA *.*

Hej :> Nie, to nie rozdział ^^
Zostałam nominowana przez Astorię Potter oraz Gabby Mia ^^ I w takiej kolejności odpowiem na pytania ;)

1. Ulubiona postać z Harry'ego Pottera ?
Oczywiście Harry :> Żałuję, że nie jest z Hermioną, bo ją też zawsze lubiłam ^^ 

2.Największe marzenie ?
Poznać Bartka Kurka no i jakby się dało to wszystkich siatkarzy z reprezentacji (łącznie z panami, którzy zamierzają odejść xd) no i do tego jeszcze Facundo Conte (też siatkarz grający w polskiej lidze, ale pochodzi z Argentyny). Tak bardzo bym chciała ich poznać <3 
A tak poza tym to chciałabym zostać znaną pisarką ^^

3.Ulubiony film ?
Avengers, Książe Persji: Piaski Czasu, Kapitan Ameryka 1 i 2, Iron Man 1,2,3, Opowieści z Narnii 1,2,3, Władca Pierścieni 1,2,3, Gwiezdne Wojny 1,2,3,4,5,6 i coś na pewno by się jeszcze znalazło :D

4.Ile lat już blogujesz ?
W styczniu minął rok <3 Dumna jestem z tego ^^

5.Ulubiony sklep z ciuchami ?
Zdecydowanie Primark <333

6.Gdzie chciałabyś mieszkać ?
W Oxfordzie (że miasto, nie że uczelnia xd) albo w ogóle gdzieś w Anglii *.* Ewentualnie w Warszawie ;>

7.Ulubiony serial ?
Pretty Little Liars (kocham ^^), Gra o Tron, Przygody Merlina, Sherlock *.* 

8.Ulubiony miesiąc?
Maj (wcale nie dlatego, że mam urodziny :D)

9.Ulubiona pora dnia ?
Poranek (10) w sobotę, gdy wiem, że nie muszę się spieszyś i jest mi tak wewnętrznie fajnie :D

10.Ulubiona postać na twoim blogu ?
Percy <3

11.Ile czasu poświęcasz na blogowanie ?
Jeśłi chodzi o pisanie rozdziałów to tak z dwie godziny w weekend. Ale ogólnie dla mnie blogowanie to też porozumiewanie się z innymi na tym blogu i ogólnie wszystko, co z blogiem, więc można powiedzieć że 12h dziennie :D

**
Teraz pytania Gabby:

1. Kochać, czy być kochanym?
Kochać. Wolę dać coś od siebie i mieć nadzieję, że ten ktoś też kocha :>

2. Największe blogowe marzenie.
Dostać taką ważną blogową nagrodę i pójść na jakieś spotkanie sławnych blogerów, gdzie będę najsławniejsza xddd

3. Potrafisz słuchać przyjaciół?
Zdecydowanie tak. Lubię słuchać ludzi. Ale czasami mnie ponosi i nie da się mnie przegadać :D

4. Gdyby była możliwość cofnięcia jednej Twojej decyzji, która by to była?
Jest kilka takich, ale tak nie szukając długo w pamięci to nie wysłałabym kilku wiadomości. Właściwie to nic się nie stało, że je wysłałam, bo to było do mojej cioci i były miłe, ale stosunki z moją ciocią są skomplikowane i wolałabym, żeby tego nie czytała. Trochę mnie poniosło z emocjami xdd

5. Zwierze, które jest Twoim patronusem.
Mój kochany pieseł xd

6. Co najbardziej cenisz w ludziach, a czego nienawidzisz?
Cenię szczerość i to, że powiedzą pewne rzeczy nawet jeśli to zaboli. Nienawidzę jak ktoś się podlizuje i jest próbuje na siłę być najlepszy.

7. Najbardziej znienawidzona przez Ciebie postać literacka.
Pinokio. Nienawidzę tego drewnanego idioty (sorry. Już się opanowuję xd) Mało kto mnie tak denerwuje ;D

8. Masz trzy życzenia, jak je wykorzystasz?
Sprawię, żeby ludzie przestali chorować na choroby śmiertelne (bo przeziębienie trzeba mieć, żeby nie chodzić do szkoły :D), Zrobię się mega sławna jako najlepsza śpiewaczka ever xdd a na końcu sprawię, żeby każdę zwierzę (w kategoriach kot, pies, królik a nie tygrys czy panda xd) znalazło szczęśliwy, kochający dom i żeby miało swój kawałek nieba na ziemii <333 Bo to jak ludzie traktują zwierzęta jest co najmniej bulwersujące ;c

9. Co oznacza dla Ciebie słowo "przyjaciel"?
Oznacza kogoś kto jest przy tobie, gdy tego potrzebujesz, śmieje się z tobą, ale najczęściej z ciebie, nie chce nic w zamian za to, że jest. Zna cię tak dobrze, że to aż przerażające. Nie musisz spotykac się z tą osobą codziennie, ale i tak wiesz, że dalej jest i nigdzie nie ucieka ;D Dla mnie słowo przyjaciel może odnosić się zarówno do osoby jak i do zwierzęcia (pozdro dla mojego piełsa <3)

10. Jak najchętniej spędzasz wolny czas?
Jem sobie cukierki leżąc na kanapie, oglądając Disney Channel i zastanawiając się, co zrobic, żeby się nie zmęczyć, ale żeby spalić kalorie po cukierkach xdd Ewnetualnie gram na xboxie :D

11. Co sprawia Ci największą frajdę w blogowaniu?
Ludzie :D Ich miłe słowa i odpały xd Nawet nie wiem jak to dobrze ująć, ale chodzi o ludzi ^-^

***
Okey.
To tyle ;>
Nie wiem kogo nominować, więc nominuje później i później też podam pytania :>
Do następnego rozdziału :)
xoxo ;*
Meggi

18 komentarzy:

  1. Aaaa, ktoś tu lubi Star Wars, jak fajnie! :D
    Sherlock! <3
    Matko, dziewczyno, mogłabym się z Tobą zaprzyjaźnić! :D
    Ohoho, kartka już się szykuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę cię, przecież to klasyka ;D Ja się na tym wychowałam ;>
    Sherlock jest cudowny <3 Tak samo jak Bendedict *.*
    Oooo <3 Cieszę się ^-^
    No właśnie, już się doczekać nie mogę *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Haaaloooo! Jeszcze ja cie nominowalam xD
    A którego maja masz urodziny? Bo ja chcem ci życzenia złożyć i może sie okaże ze mamy urodziny tego samego dnia :P
    Przygody Merlina *.* Arthur xD
    Xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to zapomniałam ;D Uzupełnię jak się ogarnę ^^
      23 maja <3 And you?
      Bradley taki piękny *.*

      Usuń
    2. Okay :3
      11 maja <3
      Bradley *.* *.*

      Usuń
    3. Ej xd
      Vittoria masz urodziny wtedy co mój brat :p
      *Nessi, która nie ma weny na nic i poszłaby spać, ale nie może, bo chce napisać notkę na bloga, czyli w skrócie - fuck logic* xd

      Usuń
  4. Hejj, w zasadzie to jesteśmy troche podobne, ale nie. Och, wreszcie jakiś człowiek na tym świecie, który zamiast popapranej fioletowej laleczki ogląda porządne filmy i seriale. Wydajesz się fajna, czekam na rozdział i się niecierpliwię. Sory, ale takam juz jest. Bo zadźgam włosami! Papa kochana, czekamm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy nie lubiłam laleczek xdd Ze względu na starszego brata oglądałam zamiast wieczorynki Ligę sprawiedliwych :D No i grałam z chłopakami w piłkę ;> I wgl xd
      Jeeej *.*
      Włosami? A to ciekawe xd
      xoxo ;*

      Usuń
  5. Lololololo xd
    Też kochasz Marvela? Moim marzeniem jest kupić sobie grę ,,Lego Marvel Super Heroes" xd koffam Fantastyczną Czwórkę i w ogóle wszystkich xd
    Przygody Merlina *-*
    Ooo, mów kiedy masz urodziny to ci dam prezent :D
    Gdzie jest rozdział?! Xd
    Trolololililo xd Nessi coś brała ...
    Paaa xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marvel jest najlepszy <3 DC też lubię ale tak trochę mniej xd
      Bradley James jest taki piękny *.*
      23 maja <3 Oooo a ty kiedy masz?
      Utknął w martwym punkcie xddd
      Zapewne :D
      xoxo ;*

      Usuń
  6. Najlepsiejszy :3
    Taag *-*
    Huehueheueh.xd
    Tiaa :3
    :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłe komy na blogu to coś czego mi brakuje. Cudownym sposobem usunęłam twój ostatni komentarz ( i ostatni). Napisz coś jeszcze. Ty wiesz najlepiej że tak miło czyta się komy. Podawała ci linia więc wiesz który to blog . Plis :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Girl która lubi star warsy - no nie powiem dziewczyno jesteś u mnie na +!

    OdpowiedzUsuń
  9. Meggi u mnie nowy rozdział,
    Astoria

    OdpowiedzUsuń
  10. LotR? Ja to kocham <3 i Hobbita. A od niedawna kompletnie kocham Percy'ego i Olimpijskich Herosów! Właśnie dzisiaj przeczytałam cały twój blog i czekam na nowe rozdziały.
    ~ Aishe

    OdpowiedzUsuń
  11. Kied rozdział? !
    Dawno nie bylo !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że kliknąłeś aby dodać komentarz <3 To dla mnie wiele znaczy, pisz szczerze i często x ddd