środa, 12 marca 2014

Nominacja do Liebster Blog Award :D

Hejka :D
Zostałam nominowana przez Julię J ( http://justamymessymind.blogspot.com/ ) do Liebster Blog Award. Na wstępie chciałam jej bardzo za to podziękować, gdyż nie spodziewałam się. A więc ogromne DZIĘKUJĘ <3

1. Ulubiony przedmiot w szkole?
- Oczywiście język polski :D No i w-f, ale tylko kiedy gramy w siatkówkę.

2. Co najbardziej lubisz w prowadzeniu bloga?
- Kocham fakt, że mogę podzielić się swoją twórczością z innymi. Zawsze chciałam, żeby ktoś przeczytał to, co napiszę nawet jeśli ma mu się to nie spodobać. Gdy dodam jakiś post, to liczę, że dotrze do kogoś, ktoś doceni moją pracę i może kiedyś przyda mu się chociaż jedna informacja z tego, co wyczytał w życiu. I to właśnie jest piękne w prowadzeniu bloga.

3. Spodnie czy sukienki?
-  Zdecydowanie sukienki.

4. Ulubiona piosenkarka? 
-Nie mam jednej ulubionej, ale jak o tym myślę, to pierwsza do głowy przychodzi mi Katy Perry.

5. Jaki serial teraz oglądasz?
- Sherlock <3 (Kocham, kocham, kocham)

6.Najbardziej znienawidzone ćwiczenie na wf-ie?
- Wszystko związane z koszykówką -,-

7. Ulubiona bajka Disneya?
- Kraina lodu, Jak wytresować smoka,

8. Kraj, który chciałabyś odwiedzić?
- Anglia, Chorwacja

9. Trampki czy szpilki?
- Całym sercem trampki <3

10. Do szkoły nosisz torbę czy plecak?
- Mój ukochany plecak :D

11. Ulubione perfumy?
- Chanel no 5 :D Chociaż lubię wszystkie, które mama mi kupi x ddd

***
To tyle. Jeszcze nikogo nie nominowałam, ale obiecuję, że w najbliższym czasie się to zmieni :D Rozdział pojawi się najprawdopodobniej w piątek wieczorem.
Miłego prawie weekendu <3

Meggi

3 komentarze:

  1. Serio?
    Mama ci kupuje perfumy za 350 zł?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, no co ty ;) chodzi o to, że bardzo lubie ten zapach, ale nie posiadam go niestety. Ale po za tym to lubie wszystkie perfumy, które mama mi kupi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej też lubie jak wykreować smoka
    Podziwiam twój blog i niedługo też założenia choć nie o tej książce jak chcesz adres to napisz w noci np.
    Świetnie to poprowadziła czekam na cd.
    Pozdro
    Saphira

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że kliknąłeś aby dodać komentarz <3 To dla mnie wiele znaczy, pisz szczerze i często x ddd