poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Kilka informacji, herosi :D

Witajcie :)

Jestem totalnie nie do życia, serio. Piszę nowy rozdział, ale nie chcę go dodawać za wcześnie, bo nie lubię jak coś jest zrobione na "odwal ".  Jak już się za coś zabieram, to niech to będzie zrobione porządnie, poprawione, w miarę idealne ... :D Pracuję nad tym, żeby dodawać rozdziały szybciej, ale dajcie mi trochę czasu :)
To może opowiem wam trochę o czymś, przez co tak trochę nie mam weny.
Byłam ze szkołą na jakże genialnym filmie "Kamienie na szaniec". Tak się rozryczałam, że aż mnie nosiło. Do tej pory jak o tym myślę, to mi się chce płakać. Piękne, prawdziwe, wzruszające. Jakoś po tym nie mogę się zebrać w sobie do pisania, na razie ciążko mi to przychodzi. Ale spokojnie - to przejdzie :D
Wiem, wiem, że film nie jest taki jak książka bla bla bla. Ale mi się naprawdę bardzo podobał. Polecam wszystkim. Szczególnie warta uwagi jest rola "Rudego", czyli Jana Bytnara. Aktror, który go zagrał oddał chyba wszystkie emocje, a w dodatku jakie z niego ciacho <3

"Lecz zaklinam - niech żywi nie tracą nadziei
I przed narodem niosą oświaty kaganiec,
A kiedy trzeba - na śmierć idą po kolei
Jak kamienie przez Boga rzucane na szaniec."

Drugą sprawą, którą chciałabym się z wami podzielić jest fakt, iż przeczytałam właśnie cudowną książkę "Znak Ateny". Trochę zmartwiło mnie zakończenie, ale jestem dumna z Percy'ego, że nie puścił Ann, że z nią skoczył. Prawdziwy heros. I słowa Nica na koniec: "Percy jest napotężniejszym półbogiem, jakiego w życiu spotkałem". Już się nie mogę doczekać aż dopadnę "Dom Hadesa". Grrr. A później trzeba czekać. Do października... Na pewno będzie warto - "Krew Olimpu"- będzie, będzie zabawa, będzie się działo x ddd

I to chyba na tyle. Tak chciałam wam opowiedzieć o swoim życiu. Nie obrażajcie się <3
Zostawiajcie swoje linki, piszcie szczerze, co wam leży na sercu. Serio. A i tak na prawie-zakończenie zarzucę wam cytat, który kocham. Nie jest dla wszystkich zrozumiały, ale do mnie po prostu gada jak najęty.
"Nić, z której utkany jest czas, tworzy życie...
Z otchłani czasu dobiega zew, który odbija się echem w wieczności"
Ktoś wie, z czego to cytat ? <3 I taki spontan:

  • Może chcecie podzielić się jakimiś waszymi pomysłami na następne rozdziały? No, to by było niezłe ... A więc jeśli ktoś chce zamieszać mi fabułę - to proszę bardzo. Piszcie na mój e-mail (meggiblog23@gmail.com) lub w komentarzu. Czekam na pomysły i każdy nagrodzę :D
Dziękuję za przeczytanie mojej ważnej notki i życzę miłego półboskiego spędzania czasu :D

Wasza Meggi <3

7 komentarzy:

  1. Nie widziałam "Kamieni" jeszcze i prędko to się nie zmieni, mam już i tak zbyt długą listę filmów do obejrzenia.
    Nie czytałam ani jednej książki o Percym ^^ Widziałam tylko filmy, ale spodziewam się, że cała seria jest świetna. Inaczej nie kręcono by filmów, prawda?
    Czekam na rozdział i weny życzę, by wszystko było dopracowane ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radze przeczytać bo książka duuuużo lepsza i bardzo wciąga :)

      Usuń
  2. A Krew Olimpu nie ma swojej premiery już 10 lipca? Tak przynajmniej słyszałam.
    Czekam na opowiadanie... A jeszcze życzę weny xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli sądzisz że musisz jeszcze popracować nad rozdziałem, to ja mogę poczekać. jak dla mnie możesz dodać to nawet za miesiąc ( chodź wolałabym wcześniej :3 bo nie mogę się już doczekać )A po za tym najważniejsze jest to żeby tobie się podobał efekt końcowy :D Życzę dużo weny i miłego czytania Domu Hadesa. Pozdrawiam twoja fanka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Còż... myślę, że było by ciekawie gdyby ktoś zginął *czyt. Nico . Już się nie mogę doczekać.
    Zapraszam do siebie www.percyjacksonmyheromylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominuję cię do liebster Blog Award ->
    http://percabeth-love-story.blogspot.com/2014/04/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Boski <3
    Zapraszam na moje opowiadanie http://onlyoneoutput.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że kliknąłeś aby dodać komentarz <3 To dla mnie wiele znaczy, pisz szczerze i często x ddd