sobota, 28 czerwca 2014

Post dla wyjątkowej osoby KCKC *.*

A więc jak widać to nie jest kolejny rozdział.
Piszę to tylko i wyłącznie dla jednej osoby - Karoliny.
Tak stara, chodzi o ciebie xd
A więc pokazuję ci kim jest Meggi. Bo Meggi to ja xd Nie chciałam ci mówić, wie o tym tylko Małgosia, dzięki której powstał ten blog. A ja nie lubię się chwalić i nie lubię tłumaczyć, więc ci to piszę :D Tylko na mnie nie krzycz :D I może jak zechcesz to poczytaj moje wypociny *.*
I do poniedziałku na warsztatach <3
A dla tych, co czekają na rozdział to pojawi się jutro ew. w poniedziałek. Miałam dać dzisiaj, ale zasiedziałam się na nudnym festynie -,-
Kocham.
Meggi

9 komentarzy:

  1. Czekam na rozdział :-)

    Lena

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodko <3
    Będzie zdziwko?xddd
    xoxo ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Napisz mi na fb zanim dodasz posta i będę go wyczekiwać. Chcę być pierwsza xD
    ~ Julie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy :D Poczekam z dodaniem aż mi odpiszesz xd

      Usuń
  4. Uroczy post *.*

    Zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Award.
    Więcej informacji tutaj : http://una-infinidad.blogspot.com/2014/06/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że kliknąłeś aby dodać komentarz <3 To dla mnie wiele znaczy, pisz szczerze i często x ddd