niedziela, 6 lipca 2014

Nominacje do LBA :D

Hejka <3
Tak Vex, ogarniam nominacje xd Doczekałeś się ;d Ale na rozdział musisz poczekać ;*
A więc zostałam nominowana do LBA przez następujące osoby:
-Vex
-Cleo M. Cullen
- Radosna Oli
I w takiej kolejności odpowiadam xd
Danke wam bardzo :D

1. Kiedy założyłaś swojego pierwszego bloga?
- Dokładnie 19 stycznia tego roku.

2. Jak się nazywał twój pierwszy blog?
- To jest mój pierwszy blog xd

3. Oceń swojego bloga w skali 1 do 10.
- No nie będę skromna... 9 <3

4. Co powinnaś poprawić w swoim stylu pisania?
- Muszę zacząć dodawać więcej epitetów i jakiś tam środków stylistycznych, i w sumie to nie wiem, co jeszcze... Ale coś na pewno ;>

5. Twój ulubiony blog innej osoby? Dlaczego akurat ten?
- Ulubiony to blog Julie Jackson (http://dalsze-losy-herosow.blogspot.com/), gdyż jest niesamowity <3 No i jeszcze taki jeden jest fajny, prowadzi go jakiś chłopak, który mówi, że mu przeszkadzam i stara się mnie szantażować xd (http://percy-j-story.blogspot.com/)

6. Co lubisz robić w wolnym czasie?
- Ćwiczyć, słuchać muzyki, oglądać fajne filmy, czytać blogi i obczajać fanpage siatkarzy <3

7. Ulubione danie?
- Pizza :D Tak wiem, bardzo ambitnie xd

8. Ulubiona część, ulubionej serii?
- Herosi Olimpijscy - Znak Ateny i Dom Hadesa :D Nie umiem wybrać xd

9. Uprawiasz jakiś sport? Jaki?
- Okazjonalnie siatkówkę, a tak to biegam.

10. Jaki lubisz najbardziej rodzaj muzyki?
- Pop i Rock xd

11. Czy uważasz swój blog za godny tylu czytelników? Powinien mieć mniej, więcej, czy jest idealnie?- Jak dla mnie to jest w sam raz, choć zawsze mogłoby być więcej :D

***
1. Deszczowa pogoda pomaga Ci przy pisaniu czy raczej psuje wenę?
- Psuje wenę xd Wole słoneczko *.*

2. Masz jakieś plany na wakacje?
- A mam xd

3. Gdybyś mogła spędzić choć jeden dzień z postacią z Twojego opowiadania, kto by to był?
- Zastanowiło mnie to pytanie. Nie wiem kogo wybrać - Percy'ego czy Nico. Ale chyba skusiłabym się na Percy'ego <3 Zajedwabista klata Nico musi poczekać xd

4. Chciałabyś mieć możliwość powrotu do jednego dnia i jego naprawienia?
- Oj chciałabym ;c

5. Czy podczas chandry słuchasz smutnych piosenek?
- Nie, wesołych <3

6. Czy potrafisz pod presją napisać dobry tekst?
- Nie wiem, nikt nie wywiera na mnie presji xd

7. Jaka pora roku najlepiej opisuje Ciebie? *zwariowane pytanie Cleo*
- Zdecydowanie wiosna ;D

8. Często kłócisz się z rodzeństwem o pilot do telewizora?
- Nope ;> Często się kłócę, ale akurat nie i to xd

9. Co najbardziej lubisz w świętach Bożego Narodzenia?
- Prezenty (ja taka materialistka xd) i to, że nareszcie spotkam się z drugą częścią rodziny *.*

10. Czy potrafiłabyś z dnia na dzień porzucić pisanie na zawsze?
- Nie, nie, nie. Tak się nie da ;>

11. Jaki dzień tygodnia jest najczęściej najbardziej produktywnym dniem, jeżeli chodzi o pisanie?
- Sobota ^^

***
1. Od kiedy piszesz bloga ?
- Od 19 stycznia tego roku

2 . Co cię zainspirowało do napisania bloga ?
- Małgosia xd Bo kiedyś opowiadałam jej o blogach, które czytam i że mam dużo pomysłów na takie różne opowiadania. A ona rzuciła po prostu, żebym założyła bloga ;D I jakoś tak mnie zmotywowała <3

3. Jaka jest twoja ulubiona książka?
- Dzieci z Bullerbyn <3 Dar Julii, Znak Ateny i Dom Hadesa xd Kocham te książki ;D

4. Jaki jest twój ulubiony film ?
- Nie mam jednego. Najbardziej to kocham wszystkie filmy Marvela, szczególnie Iron Mana, Avengers i Kapitana Amerykę <3 Jaram się superbohaterami ;> No a tak poza superbohaterami to uwielbiam Książę Persji: Piaski Czasu. Nie mam pojęcia dlaczego, ale już z 6 razy to oglądałam xd

5. Czym się interesujesz ?
- Siatkówką <3 Podobno to już nie zainteresowanie tylko uzależnienie xd No i jeszcze Marvelem :D

6. Jaki jest twój ulubiony przedmiot?
- Polski i wf :D

7 . Co byś zrobiła/zrobił gdyby usunął ci się blog?
- Powiesiła się sznurówką xd

8. Jaka jest twoja ulubiona piosenka ?
- Ja co tydzień mam jakąś inną xd Z tą mam najwięcej wspomnień - "Just Give Me A Reason" <3

9.Wolisz DC czy Marvel?
- Zdecydowanie Marvel <3 Mam koszulki z bohaterami Mervela i jeszcze kubek, oglądałam wszystkie filmy i ogarniam fanpage :D Ale DC też lubię no bo Batman i Liga Sprawiedliwych xd

10. Czy ktoś z bliskich wie ,że piszesz bloga ?
- Z bliskich, czyli przyjaciółki xd Ale tylko 2, nie chcę nikomu mówić.

11.Ulubione zajęcie w weekend ?
- Siatkarze, filmy, muzyka i leżing xd

***
I to by było na tyle :D Jeszcze raz dziękuję ;))
Nie wiem kogo nominować, jak się zastanowię to nominuję xd 
Rozdział się pojawi, kiedyś .... xd
xoxo ;*
Meggi



13 komentarzy:

  1. Pierwsza tu jestem :D
    A ja lubię taką odpowiedź numer 5 :D XD Dziękuuuuję <3
    Ogółem ciekawych rzeczy się o tb dowiedziałam (Też biegam XD)
    Pozdrawiam i czekam na rozdział. ;*
    ~ Julie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem nie usunę ;>
      Hahaha xd Proszę <3
      No patrz, my takie biegające xd
      Całuski ;*

      Usuń
  2. No i się udał szantaż ^^ LBA było tego samego dnia ^^ A rozdział ma być do wtorku ^^ bo jak nie... xddd
    xoxo ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się nie udało xd Po prostu tak mnie naszło. I tyle <3 Hahahaha xd Ty mi tu nie pyskuj znowu <3
      xoxo ;*

      Usuń
    2. Tak to sobie tłumacz ^^
      xoxo ;*

      Usuń
  3. Ej, ej, masz prawie 12 koła wyświetleń ^^ Szacun xddd
    Smuteczeg, bo masz 9 tysięcy wyświetleń więcej odemnie, a jak zaczynałem to było 6 czy 7 ;c xoxo ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no kurde mam xd Sama się tego nie spodziewałam ;>
      Nie przejmuj się, kiedyś nadrobisz <3 Tylko przestań szantażować ludzi xd
      xoxo ;*

      Usuń
  4. Ale to jest uzależnienie xddd Nie dam rady tego rzucić :c
    xoxo ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomogę ci xd Powtarzaj sobie codziennie: "szantaż być zuy" ;> Po jakimś czasie powinno pomóc ;))
      Hahahaha xd Zostanę terapeutką ^^
      xoxo ;*

      Usuń
    2. Hahaha, no tak, przecież ponoć nawet kłamstwo powtórzone tysiąc razy, staje się prawdą xddd
      Zawodowo ^^
      xoxo ;*

      Usuń
  5. Na http://heroes-new-adventure.blogspot.com/ pojawił się nowy rozdział! Serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej też nominowałam cię do LBA . Więcej u mnie na
    http://liga-mlodzch.blogspot.com/2014/07/nominacja.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że kliknąłeś aby dodać komentarz <3 To dla mnie wiele znaczy, pisz szczerze i często x ddd