środa, 13 sierpnia 2014

Nominacja do LBA ^^

Wracam po dość dlugiej przerwie, lecz jeszcze nie z rozdziałem. Wiem, mozecie mnie zbiczować xd
Zostałam nominowana do LBA przez Arię Pl, której bardzo dziękuję <3 Przejdźmy do pytań:

1.Twoja ulubiona para literacka.
-Percy i Annabeth, Julia i Warner, Aria i Ezra <3
2. Gdybyś miała możliwość zeswatania bohaterów (z pomieszanych książek) i zrobienia z nich pary to kto by to był?
- Jon Snow i Aria :D
3.Ulubiona książka polskiego autora.
- Nie mam pojęcia O.o
4. Jaką miałabyś nadzwyczajną moc, gdybyś mógł sobie wybrać?
-Taką jaką ma Julia, czyli coś czego nie da się określić, ale jest genialne :D
5. Ulubiony gatunek książek i filmów.
- Fantasy xd
6. Co byś zrobił z milionem, gdybyś wygrała taką kwotę w totka?
- Najpierw pojechałabym na jakiś mecz siatkówki i za sprawą VIP poznała siatkarzy. Później wyjechałabym stąd do Anglii, zmieniłabym imię i nazwisko i znalazłabym jakąs pracę :D
7.Edward czy Jackob?
- Sorry, nie znam się ;*
8. Jak chciałabyś mieć na imię?
-Megan <3
9.Sławna osoba, którą podziwiasz?
- Bartek Kurek, Krzysztof Ignaczak <3 
10. Cytat z książki, który zapadł ci w pamięć.
-"Lecz zaklinam - niech żywi nie tracą nadziei, I przed narodem niosą oświaty kaganiec. A kiedy trzeba na śmierć idą po kolei, Jak kamienie przez Boga rzucane na szaniec." I jeszcze jeden: "Nić, z której utkany jest czas tworzy życie... Z otchłani czasu dobiega zew, który odbija się echem w wieczności"
11. Czy uważasz recykling za coś wartościowego?
- Tak ^^

Nadejdzie taki dzień (obiecuję), że stworzę zakładkę o zacnym tytule Nominacje do LBA. I tam będą moje pytania i nominację, którę w końcu muszę wykonać xd I wykonam, zobaczycie :>
Rozdział w piątek. I może za namową pewnego anonimka z aska drugi rozdział pojawi się w sobotę.. ale nic nie obiecuje misie :D
Buziaczki <3

5 komentarzy:

  1. Mogę się mylić, ale... Czyż byś czytała "Grę o tron"? :)
    Czekam z niecierpliwością na nowy rozdział!
    Pozdrawiam, Chandles :*


    ***REKLAMA***
    percabeth-adventures.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądam <3 I się normalnie zakochałam xd
      Uwierz mi, ja też ;>
      Buziaczki ;*

      Usuń
  2. 'No i co. 2:59 czasu wchodnioeuropejskiego, 16 kwietnia 2014, to jest SO-BO-TA. Gdzie jest rozdział, ja się pytam?!
    xoxo ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym chciała wiedzieć :) Jest 10:43, 16.04.2014 i również jest sobota.
      Ja chcę nowy rozdział!

      Usuń
    2. Ej no przepraszam. Straszna jestem xd Nagadałam, że w piątek, a tu lipa ;c Piszę go, ale ciężko idzie.
      Wait, wait, wait. 16 kwietnia? O.o
      xoxo ;*

      Usuń

Dziękuję, że kliknąłeś aby dodać komentarz <3 To dla mnie wiele znaczy, pisz szczerze i często x ddd