czwartek, 28 sierpnia 2014

Nominacja do LBA

No hejka :> Od razu mówię, że piszę rozdział, który pojawi się pod koniec tygodnia. :D
I tak. Zostałam nominowana do LBA przez Natalie, której za to dziękuję *.*
Przejdźmy do odpowiedzi.

1.Jaka jest twoja ulubiona książka?
- Percy Jackson, Herosi Olimpijscy, Dotyk Julii, Dar Julii i Sekret Julii <3

2.Jakie cechy powinien mieć według ciebie prawdziwy przyjaciel?
- Lojalność, bezinteresowność, .... i nie wiem co jeszcze xd

3. Kto jest twoim idolem?
Bartek Kurek, Krzysztof Ignaczak <3

4. Kto jest twoim ulubionym bohaterem książkowym?
Percy, Nico, Annabeth, Julia, Keny, Warner, Aria, Ezra <3

5. Jaki jest twój ulubiony film?
Wszystko z Marvela ;>

6.Czym się interesujesz?
- Sportem, najbardziej siatkówką i siatkarzami :D

7.Masz jakieś zwierzeta?
No i to dużo :D Mam 4 psy i jeszcze kilka kotów ;>

8.Masz rodzeństwo?
- Niestety mam brata i to starszego. 

9.Jakiej muzyki słuchasz?
- Nie mam określonego gatunku. Słucham tego, co leci w radiu :D

10.Podoba ci się mój blog?
Tak i to bardzo :D Czekam na nowy rozdział <3

11.Dlaczego piszesz bloga?
Żeby podzielić się moimi pomysłami z innymi :D

**
I teraz kogo nominuję:
- Vex (http://percy-j-story.blogspot.com/)
- Julie (http://dalsze-losy-herosow.blogspot.com/)
- Marry (http://percy-jackson-dalsze-losy.blogspot.com/)
- Chandles (percabeth-adventures.blogspot.com)
- Cleo M. Cullen (http://una-infinidad.blogspot.com/)

Moje pytania:
1. Jaki serial oglądasz?
2. Kogo najbardziej podziwiasz?
3. Najśmieszniejsza sytuacja w twoim życiu?
4. Liczy się dla ciebie zdanie innych?
5. Twój ulubiony kolor?
6. Kim chcesz zostać w przyszłości?
7. Czy przeczytasz kiedyś książkę, którą właśnie piszę xd?
8. Twój ulubiony aktor/aktorka?
9. Umiesz gotować?
10. Do której klasy teraz idziesz?
11. Lubisz jakiś sport?

***
I to by było na tyle :D Do następnego rozdziału misie *.*

4 komentarze:

  1. Mój boże, kolejny LBA?:D Dzięki ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na rozdział
    Lena

    OdpowiedzUsuń
  3. Otzrymałaś ode mnie nominację do Liebster Blog Award ♥
    Szczegółowe informacje tutaj => percabeth-love-story.blogspot.com
    Czekam z utęsknieniem na next ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominacja? Dziękuję bardzo!!! :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że kliknąłeś aby dodać komentarz <3 To dla mnie wiele znaczy, pisz szczerze i często x ddd