poniedziałek, 27 października 2014

Rozdział 25 - kontrola

Oczami Percy'ego

    Patrzyłem to na boginię, to na Annabeth. Starałem się zrozumieć, o czym one rozmawiają. Było by mi zdecydowanie dużo prościej, gdybym zorientował się, jakiego języka używają. Tak, od tego powinienem zacząć.
- Hai karewin suretm sker imkuypli? - z tonu jej głosu wywnioskowałem Hekate, że zadała pytanie.
- Einule saramakiz um artke mei darew, sergaminom heiz? - Odkrzyknęła zdenerwowana (nie mam pojęcia czym) Ann.
    Dużo to ode mnie wymagało, ale postanowiłem się nie wtrącać. Chciałem tylko, żeby z moją dziewczyną znów było wszystko dobrze. Obracałem w dłoni mój niebieski pierścień z trójzębem, który dostałem kiedyś od taty. Tym się uspokajałem, Doszedłem do wniosku, że lepsze to, niż wysadzanie kanalizacji.
   Z zamyślenia wyrwał mnie spokojny głos bogini.
- Teraz ty jesteś potrzebny - poczułem się doceniony. Usiadłem bliżej, bo tak jakoś w trakcie tej porywającej i równie niezrozumiałej rozmowy, stopniowo się oddalałem.
- Ale ja nie znam tego dziwnego języka - protestowałem.
- Oczywiście, że nie znasz. To język ludu, potomków heroski, która stworzyła te kamienie. Od kiedy Annabeth je posiadła, zaczęła jakby.... spoufalać się z nimi. - Chyba zrobiłem minę "weź kobieto mów po ludzku", gdyż Hekate teatralnie  przewaliła oczami, po czym dodała: One przejmują nad nią kontrolę.
   Ruchem ust odpowiedziałem :"Dziękuję"
- Czyli tak właściwie to co? - Nie byłbym sobą, nie zadając tego pytania.
- Glonomóżdżku - niespodziewanie odezwała się Ann - muszę połączyć w sobie ich moc. Zrozumieć ją i zapanować. Ale ty musisz im pomóc.
   Hekate uśmiechnęła się, jakby chciała powiedzieć "mądra dziewczyna".
- Normalnie to nie ma problemu, pomogę ci we wszystkim. - Złapałem Ann za rękę - tylko, że ty wiesz, że ja nic nie mogę zrobić z tymi głazami.
   Dwukolorowy wzrok przeszywający moją duszę, wcale nie pomaga w pomaganiu. Ani trochę.
- Musicie się skupić. Oboje. Córko bogini mądrości, postaraj się spojrzeć w głąb siebie, zjednocz się z pradawnymi siłami. Teraz to ty podejmujesz kontrolę, rozumiesz - Annabeth przytaknęła. - A ty Percy, złap ją za ręce i myśl pozytywnie. Przesyłaj swoją energię, pokaż jak bardzo ją kochasz. Razem wam się uda.zobaczycie.
   W całym swoim krótkim życiu, na niczym tak mocno się nie skoncentrowałem. Z moim ADHD ciężko było patrzeć w jeden punkt przez 10 sekund, więc teraz czułem się, jakbym przynajmniej osiem razy przebiegł maraton.
-Czuję to. One się ze mną porozumiewają - jęknęła moja dziewczyna.
-Wiem, skarbie. Czuję dokładnie to samo. - Hekate nie spuszczała z nas wzroku.
    A ja myślałem o najpiękniejszych chwilach w życiu. Większość wiązała się z Ann, oczywiście.  Nasz pierwszy pocałunek,  randka, wspólne misje. Pozytywne emocje wypełniły mnie od wewnątrz.  Całego.
   Krzyk Mądralińskiej błyskawiczne sprowadził  mnie na ziemię.
- Co się stało?  - zapytałem wystraszony.
-Skończyła - odpowiedziała bogini.
-Skończyła co?
- Cały proces. Przejęła kontrolę.
   Spojrzałem w oczy mojej Ann. Burzowe niebo znów w nich zagościło.
   Córka Ateny zajrzała do woreczka przy pasie.
- Nie ma ich! Zniknęły..
- Wcale nie zniknęły. Są w tobie, a raczej tobą.


***
A macie taki krótki xd Mam jeszcze jedną perspektywę, ale zaraz mnie szlag trafi przez pisanie na komórce. A więc, jak dorwę się do laptopa to będzie rozdział. W każdym razie oby się podobał ♡
Kocham ;*
Meggi

30 komentarzy:

  1. "Weź, kobieto, mów po ludzku" - leżę :D Percy i ten jego cięty język :D
    "wcale nie pomaga w pomaganiu" - masło maślane :P "wcale nie ułatwia pomagania".
    "Z moim ADHD ciężko było patrzeć w jeden punkt przez 10 sekund, więc teraz czułem się, jakbym przynajmniej osiem razy przebiegł maraton." - <3
    Oczywiście, że rozdział się podoba, jakże by mogło być inaczej :D

    Czekam na nn ^^
    Gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go właśnie za to kocham ♡ i za to, ze jest piękny xd
      I właśnie miało być masło maślane, bo to myśli Percy'ego ;)
      Oooo ;*

      Usuń
  2. :D :D :D :D
    Rozdział fajny teksty Percy'ego powalają . Po prostu . Cud , A i oczywiście muszę zadać to pytanie ,bo nie była bym sobą . Masz już lub czytałaś KO?
    Czekam na kolejny .
    Annabeth stanie się potężniejsza od Percy'ego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam KO w środę i w sobotę już przeczytałam xddd Cudowne *.*
      And you??
      Umysłowo to już jest potężniejsza xddd

      Usuń
    2. Jasne ,że mam . Już przeczytane . Żałuje tylko ,że nie było narracji dwóch osób ;(

      Usuń
    3. No wlasnie. To duuuzy minus tej ksiazki ; c ja tak czekałam na perspektywe Percy'ego. A jego i Ann bylo malo w tej czesci :< Za to jeszcze bardziej pokochalam Nico ♡♡

      Usuń
  3. Powtórzę to co moi przedmówcy,a mianowicie:
    Teksty Percy`ego są zajebiaszcze xddd (kocham to słowo xd)
    No i jest Percabeth xd Alleluja xd
    Rozdział zajebiaszczy xd (tagg)
    Ale za krótki xd Wiem, wiem komórka xd
    No ale ja się poprostu muszę czepiać xd (jak to się do cholery pisze?!)
    Nadużywam ,,xddd" xddd xdddddddddddddd
    ~~Nessi, ta która nie wie jak się pisze poprostu xd

    P.S Razem czy oddzielnie?? O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajebiaszczo, ze zajebiaszcze xd
      Hahaha ; 3
      No właśnie ...
      No po prostu, ze po prostu xd
      xddddddddddddd my takie podobne xdddddd
      Oddzielnie xoxo ;*

      Usuń
    2. No wiem :3 zajebiaszczo xddd
      Huehue
      No wiem ... My takie (uwaga tu wystąpi słowo nie znane przez śmiertelników xddd) ixdowate
      Całuski ;***
      ~~ Psychololologiczna Nessi xddd
      Jam być słowotwórca xddd

      Usuń
    3. Jupikajeeej xdd
      w pełni popieram (głupi ci śmiertelnicy xd)
      No no buziaczki ; 3
      Jes ju ar ;___;

      Usuń
    4. Racja xd
      :***
      ~~Nessi
      P.S. Wejdź na mojego xd Tu adresik percabeth-story.blog.pl ;3

      Usuń
  4. Już wiem xd
    Po prostu xd
    Dziękuję ci Radosna Oli xd
    Mam 3 szóstki z dyktand, a wyrazu po prostu pisać nie umiem XD
    ~~RozTrzepana Nessi xdddddddddddddd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha ;D
      Ej no uwielbiam cie ♡

      Usuń
    2. No wiem ;3333
      Ja ciebie też :D
      ;********
      ~Nessi

      Usuń
    3. Ooo ja my sie uwielbiamy ♥
      Hahahaha ; 3
      Ksokso ;**************

      Usuń
    4. Taggg! Uwielbiamy xd
      ~~Nessi

      Usuń
    5. Czekaj .
      Za co mi dziękujesz Nessi ,bo nie łapę .

      Usuń
    6. Za to, że dzięki tobie wiem jak się pisze po prostu xddd Przeczytałam twój kom.
      Pozdrawiam
      ~~Nessi

      Usuń
  5. WOW!
    Nie ogarniam cię normalnie! Najpierw rozdziału długo nie ma,.. a potem jeden po drugim BACH!
    Ten jak i poprzednie, których nie skomentowała (skruszona minka) są ekstra bombowe, wyśmienite i inne takie pochlebne synonimy!
    Po prostu uwielbiam twój styl pisania i opowiadanie!
    Pozdrawiam Aria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No taka juz jestem xd
      A wiec wybaczam nie skomentowanie ;*
      Ojej dziekuje ♡ a wg pani od polaka to ja nie mam stylu i nie podoba jej sie jak pisze :c
      buziaczki ; 3

      Usuń
    2. Bo ona być zła ! XD
      Ty mieć talent! XD
      ~~Nessi

      Usuń
  6. Oj Meggi Meggi.
    Wiedziałam
    Teraz będziesz dodawać rozdziały jeden po drugim żebym zpaomniała czas przerwy hm?
    Nie, że mi się to nie podoba, ale musiałam czekać.
    Dobra wybaczę Ci do końca jak jeszcze szybko dasz nexta, bo rozdział fantastyczny <3
    ~ Julie

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Oczywiście, że teksty Percy'ego są zajebiaszcze! XD Czekam na nexta i nie mogę się doczekać

    OdpowiedzUsuń
  8. Teksty Percy'ego są zarąbiste! Zresztą jak zawsze;) Czekam na next:* PS: nie dawno znalazłam twojego bloga, ale i tak już go kocham :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Percy juz tak ma ♡
      Ojej ; 3 Ciesze sie very much xd
      xoxo ;*

      Usuń
  9. U mnie już notka. xd
    Zapraszam, zapraszam =D
    I dodawaj szybko następny rozdział, bo czuję niedosyt!!
    ~~Nessi

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć. Jestem Wera. Masz fajnego bloga. Zaciekawił mnie już od początku. Czekam na następną notkę.:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super piszesz. Nie mogę się doczekać kolejnego rdz. Dobrze że Percy ma ten pierścień. Lovciam twojego bloga. Ala ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rozdział mega, zapraszam też do mnie.
    -> herosizobozu.blogspot.com <-

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że kliknąłeś aby dodać komentarz <3 To dla mnie wiele znaczy, pisz szczerze i często x ddd