niedziela, 7 grudnia 2014

Rozdział 27

Hej ;)
Na początku chciałam wszystkich uprzedzić, iż w tym poście każdy brak przecinków (w tych bardzo oczywistych miejscach, bo z innymi mam problem xd) i powtórzenia to celowy zabieg. Tak mnie dzisiaj wzięło ;D
I zapraszam na bloga Nessi: http://percabeth-story.blog.pl/

Oczami Nicole

I co mam teraz zrobić co mam zrobić co mam zrobić. Jeszcze nigdy nic nie ukradłam. Wcześniej nawet nie pomyślałam o kradzieży.
Siedziałam na fotelu, trzymając kolana pod brodą i kiwając się.
W przód
W tył
W przód
W tył
Zawartość małego woreczka w mojej kieszeni niebezpiecznie drżała. To wcale nie pomagało mi się uspokoić. Chociaż po zastanowieniu, nie był najgorszy fakt kradzieży, lecz sytuacja w jakiej zostanę postawiona. Całkiem możliwe, że już zostałam.
Po policzku spłynęła mi słona łza.
Weź się opanuj. Teraz wystarczy, że dasz mi to świecące cudo...
- Cicho tam! - wrzasnęłam. Bałam się. Bardzo. Nie chciałam dać sobą pomiatać...
Radzę ci się opamiętać dziewczyno!
- Przepraszam... przepraszam - wyszeptałam.
Przepraszam
Przepraszam
Percy, tak bardzo przepraszam.

Oczami Percy'ego

- Ej, wstawaj!
- Jaaa? - zapytałem półszeptem, wciąż nie podnosząc głowy z wyjątkowo miękkiej poduszki.
- Nie ja, Glonomóżdżku - sarkazm to nie jest coś pożądanego z rana.
    Nie dając za wygraną Annabeth usiadła mi na plecach.
- Wiesz, że jesteś ciężka? - Nie czekając, aż w odpowiedzi stanie mi się krzywda, obróciłem się zrzucając Ann z łóżka. Wiem, wiem. Romantycznie. Ja również sturlałem się, z hukiem, na podłogę.
- Całkiem tu fajnie - śmiała się moja dziewczyna, całując mnie w policzek policzek czoło nos usta.

*

- To jak? Wychodzimy razem, czy osobno? - Zapytałem gotowy do wyjścia na śniadanie.
- Razem. Zdecydowanie razem.
- Dalej czujesz, że możesz zrobić wszystko? - dałem jej kuksańca.
- Z tobą, zawsze.
  Złapałem za klamkę, żeby otworzyć drzwi i właśnie w tym momencie przypomniał mi się mój miecz. A raczej jego wczorajszy brak. Dotknąłem kieszeni, by sprawdzić, czy już jest.
Nie ma nie ma nie ma nie ma nie ma nie ma nie ma nie ma nie ma nie ma nie ma nie ma nie ma nie ma
- Nie ma - krzyknąłem.
- Co? - Ann nie za bardzo wiedziała, o co mi chodzi.
- Orkan. Zniknął.
- Przestań. To nie jest możliwe. Pamiętasz? Zawsze wraca - próbowała mnie pocieszyć, ale ja czułem, że coś jest nie tak.
- Muszę porozmawiać z ojcem. I to zaraz.

***
A taki o rozdzialik dzisiaj xd
Krótki i eksperymentalny :D Sprawdzam ostatnio różne style i dochodzę do wniosku, że ten mój mój jest najlepszy. Taaa skromność *.*
I nie bijcie, że krótki ;D
Proszę ^^
Buziaczki ;*
Meggi

33 komentarze:

  1. Jest rozdział . Jupi ,ale dlaczego taki krótki ?
    Czemu ???
    I to w takim momencie . Uwielbiam perspektywę mojego brata . Biedny Nico . Jednym słowem kocham twojego bloga .
    Dobra muszę się pochwalić u mnie za dwa rozdziały koniec pierwszej części bloga ^^
    Czekam na next z niecierpliwością

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie wyjaśniłaś co z Nico ,więc zapomniałam o Nicoli . Weż powiedź co z Nico . A i Nicola żebym znowu o niej nie zapamiętała . Rozdwojenie jaźni jednym słowem ,dwoma

      Usuń
    2. Nico będzie jeszcze, easy :D
      Hahhaha xd
      Dziękuję <3

      Usuń
    3. No wiesz napisz coś więcej ,bo umrę z niecierpliwości .
      A chyba nie chcesz mieć córki Posejdona na sumieniu .
      No jasne ,że nie .Chyba ,że chcesz to zmienia postać rzeczy

      Usuń
  2. Wowowowo :_:
    Za krótko. Miałam nie bić za to, ale będę ;d
    JAK MOŻESZ CZŁOWIEKU KOŃCZYĆ W TAKIM MOMENCIE. Brakuje mi tu jeszcze jednej perspektywy :))
    Apropos- perspektywa Nicole jest powalająca *.* A Percye'go też.
    To wybaczam długość XD
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na rozdział (dziś kolejny chyba xd)
    ~ Julie
    dalsze-losy-herosow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nieeee bij ;___:
      Może tak perspektywy Nico ... ;D
      Dziękuję *.*
      No. Tak ma być.
      Tag #.#

      Usuń
  3. Perspektywa Nicole jest naprawdę świetna! A ta kursywa - mam wrażenie, że dziewczynę prześladują głosy :D
    Percy, Glonomóżdżku kochany, twoje nie ma nie ma nie ma nie ma nie jest powalające :D Dosłownie.
    Ach, sarkazm i romantyzm - najlepsza mieszanka, jaka powstała.
    Rozdział może i krótki, ale mnie się podoba :)

    Czekam na nn ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Bo dokładnie tak jest xd
      Hahahah ;D
      Znów dziękuję *.*
      Miło <3

      Usuń
  4. Meeeeega *-*
    Tylko trochę krótki ;-;
    Ale naprawdę MEGA *-*
    Czuj się zaszczycona, czy jakoś tak xD
    A co do PLL "A" jest najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeeeeeej ;D
      No wiem ... xd
      Dziękuję :)
      Czuję się. Czy jakoś tak xdddd
      Lub najlepsza ;___;
      xoxo ;*
      ~`A

      Usuń
    2. Ja wjem kto jest "A" kol mi spojlerowała ;-; #teamA #teamAndrewandSpencer #teamEzria #teamHanna Tak wogule to jeszcze się zbieram na ogl The lying game, serial na podstawie książek autorki PLL

      Usuń
    3. No to kto jest A ? Hmmm ; 3
      Obejrzyj Gre o Tron xd Love love ;*
      #teamezria ♡
      xoxo ;*

      Usuń
    4. Mówiła mi że "A" to Alison, ale nwm :/
      A poza tym GoT ogl ale mo się znudziło :/

      Usuń
  5. Taki spóźniony prezent na mikołajki.
    Dziękuje święty mikołaju.
    Jeden z lepszych prezentów jakie mogłam dostać.
    Rozdział jak zwykle super itd. itp.
    Spełniasz marzenia dzieci? Odwiedź mojego bloga http://olimpijscyherosidalszelosy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooooo jeeeeej <3
      Dziękuję *.*
      Właśnie spełniłam twoje marzenie nananannaana :D

      Usuń
  6. Rozdział krótki, ale dobry.
    Ciekawe jak dalej potoczy się wątek Nicole...
    Czekam na ciąg dalszy

    OdpowiedzUsuń
  7. Wowow, xd
    Czuję dumę, hahaha xd
    Dzięki za polecenie bloga :**
    Percy jest taki zuyy
    Xddddddddddddddddddd
    Nicole ma psychiczny problem !?
    Dlaczegóż taki to krótki rozdział?!
    Muahahaha, mam pomysł na mój rozdział xd
    Dramat xddd Horror xddd
    Całuski <33
    Nessi

    OdpowiedzUsuń
  8. Och wreszcie :D pisz częściej a zwłaszcza częściej o Percabeth <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze! Ja zawsze na samym końcu. Ehh... Trzeba się zacząć przyzwyczajać ;-). Więc wracając do rzeczy. Sarkazm to nie jest coś pożądanego z rana - zgadzam się zgadzam w pełni się zgadzam XD ( wiem, wiem wyszło takie masło maślane ale co poradzisz?) Czekam z niecierpliwością na nexta!!
    Wera

    OdpowiedzUsuń
  10. KIEDY BENDZIE KOLEJY ROZDZIAL NIE MOGE SIE DOCZEKAC!!!!!!
    NAPISZ GO SZYBKO
    PS.czy Annabeth bendzie miala to dziecko z przepowiedni z Percym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *będzie
      No w sumie nie wiem kiedy :3 Przed swietami *.*
      P.S. może będzie miała, a może nie xdd

      Usuń
    2. P.S. Musi mieć bo zabiję xd
      Nessi

      Usuń
  11. mam super wiadomosc dla fanow Percego kto czytal pamieta ze na koniec 5 czesci powstala przepowiednia .ona sie spelni w ksiazkach ,,olimpijscy herosi'' benda tam starzy przyjaciele czyli Percy i Annabeth ale i inni ktorych imion nie bende zdradzala .I JESZCZE COS KOCHAM TWOJ BLOG!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam twojego bloga i przepraszam, że dopiero teraz komentuje, ale wcześniej czytałam na telefonie i ciężko było z pisaniem. Mam nadzieje, że za niedługo pojawi się kolejny rozdział, a tak z innej beczki wpadniesz na mojego bloga? Dopiero zaczynam zabawe w opowiadania ;)

    http://inna-historia-herosow.blogspot.com/

    I mam jeszcze jedno pytanie. Czy pojawi się w twoim opowiadaniu może jakiś romantyczny ślub (czyt. noc poślubna. Lolita zboczuch ;33)

    Weny Życzę Lolita ;33

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana idą święta ,więc co powiesz na mały prezencik w postaci rozdziału . I co z Nico o tym przy okazji też mnie możesz poinformować .

    OdpowiedzUsuń
  14. Aaaaaa xd Za 9 minut będzie 2014 rocznica narodzin Jezusa, więc dawaj mi rozdział!! Tak czekam, a ty że mną w kulki lecisz xd boshh, ja i moje słownictwo... -,- Wszystkiego najlepszego z okazji świąt i weny życzę!
    Nessi

    OdpowiedzUsuń
  15. Po prostu zajebisty. Kocham twojego bloga . Czekam na next . Percy i annabeth grrr. ..
    kiedy next ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Wstawiaj rozdział, bo ci oczy wydłubię łyżeczką ( uuu... takie groźby)
    Dobra, a teraz na serio: ten rozdział jest absolutnie świetny!!
    Niedobra Nicole kradnie orkana. Zła dziewczynka!!
    Cały czas czekam na dziecko percabeth. To musi być dziecko percabeth!!!
    Rozdział trochę krótki, ale w sumie nie przeszkadza mi to
    Uwielbiam twojego bloga i czekam na next!
    Życzę mnóstwo weny ;*
    -Paula

    OdpowiedzUsuń
  17. Extra blog, naprawdę super. Dòżo weny i czekam na następny. Tylko jednej rzeczy nie rozumuem, bo Ann tak płakała nad utratą dziecka, ja rozumiem że było jej i wgl no ale przecież to dziecko miało być złe pomagać Kronosowi i zabijać dobrych ludzi!

    OdpowiedzUsuń
  18. Super|(wiem konstruktywnie ale nie chce mi się)
    Ps. jest nowa nocia http://synsobkacodalej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że kliknąłeś aby dodać komentarz <3 To dla mnie wiele znaczy, pisz szczerze i często x ddd