niedziela, 4 stycznia 2015

Rozdział 28

** Proszę przeczytać notkę pod postem :D 
     Dziękuję ^^

Oczami Nico 

- Czyli to ty jesteś Chloe..? - Zapytałem niepewnie, kopiąc rozwalony kawałek asfaltu.
- A ty wiesz, że już trzeci raz o to pytasz? - Uśmiechnęła się mrocznie, choć przyjacielsko. Wykapany tatuś. Pomijając przyjacielsko.
- Taaa. - Zastanawiałem się od czego mam zacząć. Powinna być świadoma tego, że jest herosem. W końcu ma siedemnaście lat. Herosom, szczególne z tak pięknie pachnącą półboską krwią, rzadko kiedy udaje się dożyć tak uroczego wieku poza Obozem. Chociaż w Obozie też jest ciężko.
- Jesteś herosem, prawda? - Trochę się denerwowała, ale nie moja wina, że tak wpływam na kobiety. Nawet jeśli to moja siostra. Przyrodnia siostra.
Ok, czyli wie. Nie będzie tak trudno.
- Tak, jestem. Tak samo jak ty. A i zapomniałbym... jestem synem Hadesa. - Bo liczy się dobre pierwsze wrażenie. Chloe stała się jeszcze bardziej biała niż była przed chwilą. A już byłem pewien, że to nie możliwe.
- Chwileczkę... to jesteś moim bratem. A ja twoją siostrą. - Patrzyła na mnie szeroko otwartymi czarnymi oczyma.
- No mniej więcej tak to działa.
- Ale on mi powiedział, że jestem jedyna. Że jestem jedynym dzieckiem Wielkiej Trójki - zawahała się.
- Czekaj, stop. Kobieto, kto ci powiedział? - Podejrzewam, że teraz to ja przypominałem kolorem kredę.
- Ten wasz... Jack - właśnie dowiedziałem się, że można żyć bez oddychania.
     Mój mózg pracował na najwyższych obrotach. Zna Jack'a. Ona zna Jack'a.
     Dryyyyń dryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyń
     Mamy winną.


Oczami Jack'a


 - Czekasz na nich? Tutaj? - John znów zaczynał grać w te swoje beznadziejne gierki - Nie wolisz zaatakować pierwszy?
   Minęły dwa dni, a moi żołnierze nie zauważyli jeszcze żadnego, najmniejszego ruchu wokół bazy. Zacząłem zastanawiać się nad swoim planem.
   Przecież był dobry.
- Wiem o czym myślisz. Nawet jeśli na mnie nie patrzysz. Jeśli chcesz prowadzić wojnę, to nie możesz czekać na wroga. To TY chcesz tej wojny, nie oni. - Uśmiechał się, jakby właśnie wygrał na loterii.
- Czy ty kiedykolwiek dasz mi spokój! - warknąłem. Nienawidzę, gdy tak robi.
- Zaskakujesz mnie, braciszku. Miłość już całkiem zasłoniła ci piękne oczka? Masz stosy najlepszej broni, armię i potężną heroskę, o której nikt nie wie. - Patrzył wyczekująco. Postanowiłem przemilczeć wspomnienie o miłości.
- Jest potężna, ale niestety nie najpotężniejsza. - westchnąłem.
- Jeśli nie ona, to kto?
   Zastanowiłem się chwilę. Są dwie takie osoby. Choć jeśli plotki mówią prawdę, nawet trzy.
- Jej brat, Nico. Ma dziesięć razy więcej mocy niż ona. Jest także Percy - jakże nie cierpię tego imienia - ma siłę, lecz za dużą wagę przywiązuje do przyjaciół. Podobno Annabeth... posiadła magię, jakiej nie znasz nawet ty. - Czekałem na jego reakcję.
- Skoro o wiesz, to zrób coś z tym. Czy naprawdę tak trudno jest zabić trójkę herosów? Jeśli to zrobisz, bogini Nike będzie po naszej stronie.
   Plan dobry. I już widzę jego wykonanie. Jest tylko jeden problem.
   A N N A B E T H



***
Miała być jeszcze jedna perspektywa, ale co tam xddd Macie tyle :D
Ok. Mam ogłoszenie.
Piszcie w komentarzach wasze propozycje imion dla następnego bohatera. Mogą być damskie i męskie. Imię, które najbardziej mi się spodoba wykorzystam w dalszych rozdziałach :) Jeśli jednak nie będę mogła się zdecydować, zrobię ankietę i wybierzecie. 
P.S. I zaznaczcie, czy wolelibyście chłopca, czy dziewczynkę ^^
Koniec ogłoszenia xd
Zakładam, że domyślicie się o co chodzi :D
xoxo ;*
Meggi *.*
 

53 komentarze:

  1. Czemu tak dawno nie dodawałaś :'(
    A teraz się pojaram, że pierwsza komentuję!!!!!!
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    Dobra skończyłam :)
    Rozdział naprawdę boski ;)
    Wreszcie Annabeth jest tą ważną!
    Jak fajnie :D
    Co do imienia to nw czy lepszy chłopak czy dziewczyna dlatego napiszę imię takie, które może być i damskie i męskie:
    Alex
    To chyba wszystko...czekam na kolejny rozdział!
    Tylko wstaw szybciej!
    Alex

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Alex nie chcący trafiło tam na koniec, sorry

      Usuń
    2. Hmm... Alex. Ciekawe ;D
      Annabeth zawsze jest ważna ^^
      Postaram się szybciej :) Tyle wolnego mnie rozleniwiło xd
      xoxo ;*

      Usuń
  2. Jej w końcu dodałaś rozdział .
    Z początku myślałam ,że Nico podoba się Chloe ,ale szybko rozwiałaś te myśli .Już nic nie pamiętam muszę od nowa przeczytać tą historie . Rozdział krótki nad czym ubolewam strasznie , Jack nie chce zabić Annaeth . Trudno on zginie Buhhahahah. Jak dla mnie mogą być bliźniaki :D Chłopiec i dziewczynka. Czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem, że długo nie dodaje xddd
      Nie no proszę cię... brat i siostra (nawet jeśli przyrodni), jakoś nie mogłabym tego napisać xddd Sama mam brata ;___;
      Ja też tak miałam xd
      Jack kocha Ann <3
      Ej nawet dobry pomysł. A imiona??
      xoxo ;*

      Usuń
    2. No wiem ,że on ją kocha . Percy mu nakopie do czterech liter Też mam brata i wysłałabym go do Tartaru .
      Ale bym miała ubaw jakby ich imionami były by Logan i Alex . haha
      A teraz na serio chłopak Dean ,dziewczyna Ruby :D

      Usuń
    3. Percy wszystkim nakopie ;)
      Z braćmi juz tak jest xd
      hmmmm ;___;

      Usuń
    4. Ej ,a co z Nicolą (przepraszam jeśli przekręciłam imię jestem na telefonie )
      I wiesz co podejrzewam ,że w ostatecznym starciu Jack się dla jednej osoby poświęci :D
      Może trochę pognałam w przód w tej historii,bo zawsze Jack'owi brat może poderżnąć gardło . Buhhaha

      Usuń
    5. Wszystko się wyjaśni ;)
      Może tak ... może nie xd
      hahaha ;__; jest taka opcja xdd

      Usuń
    6. Wiem jestem rąbnięta ,ale może kiedyś spróbujesz Nico z Chloe .(Uciekł mi ten temat ostatnio z głowy jak pisałam koma )
      Wiesz całą mitologia jest mówiąc ładnie ,,posrana '' .Zeus jest z własną siostrą , A Hades z siostrzenicą . Więc co szkodzi namieszać z Nico i Chleo ,a przypominam ,że bogowie nie mają DNA . Przecież Percy dla Annabeth jest wujkiem :D Szczęście ,że jednak tych DNA nie mają . Te ten teges zastanowisz się nad tym ?
      Chyba ,że wolisz wplątać w to rozwiązanie z ,,KO'' ?Jest jeszcze jedna opcja .Zabijesz Jacka i Percy'ego ,a Nico będzie z Ann :D Jeszcze jest opcja ,że Jack uwięzi Ann w swoim domu i będą żyli razem :)

      Usuń
    7. Nie nie nie nie. No ok, moze nie maja DNA ale bez przesady xdd
      Ja za bardzo kocham Nico, zeby bylo jak w KO ;)
      No pomysł dobry xddd

      Usuń
  3. Jupiii! Nowy rozdział!
    Chloe, ty złodzieju!
    Super rozdział, ale trochę krótki
    Co do postaci to podoba mi się pomysł bliźniaków. Chlopak- Thomas albo Lucas, dziewczyna- Natalie
    Mnóstwo weny
    Pozdro :*
    -Paula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się jaram ;)
      Zawsze są krótkie ;__;
      Mi też xd
      xoxo ;*

      Usuń
  4. Hahaha, Chloe w jakim szoku :D
    A Jackowi plan nie wypali, bo wciąż kocha Ann. Boszz, jakie to głupie. W sensie jego zachowanie. Opowiadanie to ja kocham :3
    A co do imienia - dziewczyna. Corneible.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też by mnie zszokował Nico *.*
      Wszyscy kochają Ann xd
      Ojjeeeej *.*
      Takiego imienia to jeszcze nie słyszałam xd

      Usuń
    2. Takiego imienia nie słyszałaś, bo wymyśliłam je, pisząc komentarz :3

      Usuń
  5. CZEMU TAK DŁUGO NIE BYŁO ROZDZIAŁUUUUUUUUUU
    Jeju, ja się boję co ty kombinujesz jeszcze w tej głowie xD
    umarłam mrs Chole szok, zawał normalnie xDDDDDDDDDDDDD
    DZIEWCZYNKA- Natalie, Emily, Schuyler, Alex
    Pozdrawiam i gorąco zapraszam do siebie
    http://dalsze-losy-herosow.blogspot.in
    Będę wdzięczna za opinię xD
    ~ Julie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jestem leniwa ; D
      Ja też xd
      No bo Nico ;) on juz tak działa xdd
      xoxo ;*

      Usuń
  6. Andrea i kiedy będzie next bo twoje opowiadania są zarąbiste

    OdpowiedzUsuń
  7. Znalazłam Twój blog przed chwilą i nie zdąrzyłam jeszcze przeczytać wszystkiego.
    Jednak jeśli jeszcze nie czytałaś, radzę zajrzeć do serii Olimpijscy
    Herosi. To jakby kontynuacją PJ. Dochodzą nowi bohaterowie itp.
    Mam nadzieję, że nie uznawać tego za krytykę, a za.radę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu ktoś nowy ;)
      Czytałam już dawno wszystkie z tej serii *.* Kocham. Szczegolnie Znak Ateny ♡
      Tylko tego bloga zaczęłam pisać przed przeczytaniem i nie chce teraz wprowadzac tamtych bohaterow ;) (chociaz kocham Valdeza ♡)
      Pffff ja tak nie mam xd Dobre rady zawsze w cenie ; D
      xoxo ;*

      Usuń
    2. Z tego, co już widziałam, blog jest serio super.

      Usuń
  8. Jej nareszcie nowy rozdzialik ;) Nie mogłam się już doczekać. Oczywiście jak zawsze wszystko cudne. Podoba mi się imię Isabell.
    Więc wogóle weny życzę xoxoxoxo ;33
    U mnie dzisiaj powinien pojawić się nowy rozdzialik :3
    http://inna-historia-herosow.blogspot.com

    Lolita ;33

    OdpowiedzUsuń
  9. Co do pomysłu z bliźniętami mogliby być dwaj chłopcy lub dwie dziewczynki na pewno nie chłopiec i dziewczynka. :D A imiona dla chłopców to: Tony i Tommy, a dla dziewczynek: Alice i Alex

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie obiecuję ;___;
      xoxo ;*

      Usuń
    2. Myślę że ma rację. Lepiej by było jakby nie był to chłopiec i dziewczynka. Pozdrawiam :*

      Usuń
  10. Rozdział supper! Katie, Zoe, Caroline..a dla chlopaków Max, Matt, Will:) Co myślisz?

    OdpowiedzUsuń
  11. Rany julek jak ja się spóźniłam! Ale zrozum jak się czyta Ostatniego Olimpijczyka (którego się wreszcie dostało) siedzi się caly czas z nosem w książce. Rozdział świetny. Ciekawi mnie jak to wszystko się dalej potoczy. Jeśli chodzi o imiona hmmm...
    Matt dla chłopaka Sophie albo Zoe dla dziewczyny. Wera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale cię rozumiem xd Teraz czytam Greckich Bogów wg Percyego ;D
      Jakoś to będzie ;>
      okok xd

      Usuń
  12. Uwielbiam twojego bloga! <3 A co do imion to Louis dla chłopca a dla dziewczynki Ana.

    OdpowiedzUsuń
  13. dla dziewczyny Monik, Marry a dla chłopaka Logan, Edward.
    to takie immionka mamy napisz szybko kolejne rozdziały

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny rozdział :** najlepiej weź dziewczynkę o imieniu Isabell lub Emily :)) śliczne imiona xd czekam na next i życze weny :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D
      Uwielbiam imię Emily (za dużo Pretty Little Liars) :DDD
      Przyda się ^^

      Usuń
  15. Hejka :D nie mogłam wcześniej napisać sorry, ale twój blog jest super kocham go <3 wgl jaki zwrot akcji :3. Co do imion to dla dziewczynki Isabell, Alyss lub Amy, a dla chłopca mogłoby być Will, Louis albo jeszcze Mike :). A, i mam dla cb jeszcze jedną radę: piszesz bardzo krótkie rozdziały i w dodatku zbyt rzadko, a twój blog lubi dużo osób (w tym ja :D). Jeśli zależy ci na tym, by dużo osób wchodziło na twojego bloga, musisz albo regularnie i częściej dawać rozdziały, albo muszą one być dłuższe :). Mam nadzieję, że nie przyjmiesz tego jako krytyki lecz jako dobrą radę od swojej wiernej czytelniczki ;). Czekam na next :D. Annabell ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aha, i lepsza dziewczynka moim zdaniem ;) *Annabell*

      Usuń
    2. Ojeeej *.*
      No właśnie ja to wiem ;___; Ale zaburzyło mi się wszystko i to bardzo, bo mam na semestr 2 z fizy xd Do tego korki z matmy, chemii i będą z fizy -,- Chociaż ja się tym bardzo nie przejmuję, bo idę na humana xddd Ale wg mojej pani od polaka nie umiem pisać ^^ Pozdrawiam. A ona sama mówi "umią". hahahha xd
      BTW. Postaram się pisać dłuższe, bo co do częstego dodawania to nic nie obiecuję :D
      xoxo dla mojej wiernej czytelniczki <3

      Usuń
    3. Oooo jak ja rozumiem twój problem :'). Też mam problemy z fizyką matmą i chemią, a tata chce żebym poszła na matfiza! No ja się pytam jak tak można dziecko dręczyć?! W każdym bądź razie trzymam cię za słowo że notki będą dłuższe :3 Pozdro dla mojej ulubionej blogerki ;D ^^^ Annabell ^^^

      Usuń
  16. *foch forever*
    Jak można tak długo nie dodawać notki?! >-< Tą Chloe to że niby pępek świata? A tak ogólnie rozdział zajebisty, ale czemu nie ma Percabeth?? ;( Ma być kobitka o zacnym imionku Mia ^^
    Pozdrawiam
    ~Nessi, która oglądała Teletubisie xddd no bo kto zabroni?! Xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ehmm ehmm. pogadamy, jak coś dodasz na bloga :D
      Ona jest pępkiem Podziemia xddd
      Percabeth będzie ! I to duuuużo :D
      Uuuu Mia ;> Zobaczymy ... *.*
      ~ no, także ten. można? można!

      Usuń
    2. Czyli negocjujemy ? :p Już szykuję notkę, połowa jest xd
      A to babka :>
      No bo inaczej byłoby z tobą źle... :3
      To je pięknie imię xd
      ~Nessi, no a jak? Xd Tinky-Winky, Dipsy, Lala, Poooooooo xd

      Usuń
    3. Cóż, ja już rozdział dałam, teraz ty :D
      hahaah xd
      o mój boszzz ;__;
      Ja wiem ;)
      ~ nic dodać, nic ująć xd

      Usuń
    4. Wyczuwam lekki szantażyk... O.o A jak tam ogólnie Sylwester? Xd
      Nessi, cHyba muszę sobie konto założyć xd

      Usuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piszesz świetnie <3
    Czytalam wszystkie rozdziały i byłam pełna podziwu. Ale kochana dodaj wreszcie rozdzial! ( Nie wiem czy tu jeszcze zaglądasz ale wole napisać)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że kliknąłeś aby dodać komentarz <3 To dla mnie wiele znaczy, pisz szczerze i często x ddd