sobota, 28 lutego 2015

Liebster Blog Award ^^

Hej :)
Nie, to jeszcze nie rozdział xd
Otóż oymałam miłą niespodzankę od Cleo M. Cullen  w postaci nominacji do LBA i serdecznie za to dziękuję :)
P.S. Bardzo mądre pytania :D

1.Która pora doby jest dla Ciebie najlepsza, jeśli chodzi o myślenie nad opowiadaniem?

Zawsze dużo myślę przed pójściem spać i wtedy do głowy wpadają mi najlepsze pomysły :D Ale właściwie mega dużo ciekawych rzeczy wymyśliłam wygłupiając się na przerwach. Tak m.in. powstał ten blog ;x Ktoś rzuci jakiś pomysł, a ja podłapuję temat xdd

2. Czy kiedykolwiek dotknął Cię taki pisarski dołek, że co najmniej przez tydzień nie napisałaś/eś ani jednego nowego słowa?

Owszem.. chociaż to nie do końca dołek... Bardziej moje lenistwo ;D I osłabiona wena xd Ale mam czasem blokadę twórczą, gdy mam napisać do szkoły rozprawkę. Nienawidzę rozprawek -,- Ograniczają mnie. Pani mnie zawsze na nich jedzie, bo mój styl jest za bardzo poetycki ;c Więc jak tylko słyszę, że mam napisać rozprawkę moja wena ucieka na Księżyc xdd

3. Wyczekujesz wakacji z utęsknieniem czy może nawet o nich jeszcze nie myślisz?

Oczekuję <3 Jadę w tym roku do Bułgarii (w sumie to znowu). Uwielbiam Bułgarię xd No a poza tym to dowiem się, czy dostałam się do wymarzonego liceum :) Jak nie to się pochlastam xddd 

4. Gdybyś miał/a możliwość spędzenia jednego dnia z fikcyjnym bohaterem, kto by nim był?

I tu mam problem ;x Od razu pomyślałam o Sherlocku xdd To przez Benedicta Cumberbatch xddd Ale jego bym nie wybrała :D Najprawdopodobniej byłby to Percy Jackson :* Ale zastanawiam się nad Aaronem Warnerem, który jest mega piękny *.* Nie, jednak byłby to Percy ;D

5. Ile książek planujesz kupić w tym roku?

Właściwie to 9 :D Chcę kupić całą serię "Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy" i HO bez "Krwii Olimpu", gdyż jestem mądra i kupiłam tylko ostatnią książkę ;> Ale narazie nie mam kasy, bo rodzice żałują mi kieszonkowego ;D 

6. Czy byłaś/eś w tym roku w kinie? Jeśli tak, to na czym?

Byłam na Exodus: Bogowie i Królowie :D Tylko dla Christiana Bale'a xd Chciałam iść na Grę Tajemnic (wcale nie dla Benedicta Cumberbatch, którego uwielbiam <3), ale jak miałam czas to przestali grać -,-

7. Zima powoli zmierza do kalendarzowego końca, cieszysz się?

Bardzo się cieszę :) Nie będzie mi pizgać na przystanku xd

8. Gdybyś spotkał/a Cleo w pracy, wzięłabyś od niej ulotkę?

Na pewno. Biorę ulotki od wszysztkich :D

9. Oglądasz aktualnie jakiś serial, który zawładnął Twoim sercem i mózgiem?

Tak :D Pretty Little Liars <3 Genialny serial :) No i jeszcze oglądam Sherlocka, ale narazie kręcą 4 sezon, więc jest przerwa ;c  No i jeszcze zaczęłam oglądać Przygody Merlina. Boszzz Arthur jest taki piękny ^^

10. Często poszukujesz materiałów do swojego opowiadania w bibliotece czy sam/a tłumaczysz wszelkie szczegóły?

Nie zdażyło mi się szukać czegoś do opowiadania w bibliotece xd Pewne informacje o bohaterach owszem, ale w internecie. A tak to radzę sobie sama :D

11. Masz w tym roku datę, na którą czekasz z niecierpliwością?

Mam kilka :D Moje urodziny, bal gimnazjalny, wakacje i jak raz 1 września :D 

***
Okey to tyle :D
Teraz moje pytania:
1. Gdybyś mogła ożywić jednego fikcyjnego bohatera, kogo byś wybrała?
2. Jak radzisz sobie ze stresem?
3. Masz jakieś motto/ulubiny cytat?
4. Wyobraź sobie, ze wygrywasz milion. Na co wydasz te pieniądze?
5. Jak określiłabyś swój styl?
6. Interesujesz się polityką?
7. Czy wiesz kto to jest Stig? 
8. Byłaś kiedykolwiek za granicą? Jeśli tak to gdzie?
9. Masz jakieś plany na wakacje?
10. Jak wygląda twój pokój?
11. Co najbardziej cię interesuje?

A oto lista nominowanych:
Nessi

Ogłaszam życzliwie, iż prawdopodobnie rozdział pojawi się jutro. Prawdopodobnie, gdyż Cleo mnie zainspirowała i zamierzam napisać bardzo długi i najlepszy w moim życiu rozdział xdd A to może potrwać, wiec jeśli nie jutro to w poniedziałek :D
Buziaczki ;*
Meggi

11 komentarzy:

  1. Te pytania nie są mądre, tylko wymyślone w tramwaju w drodze do pracy, więc nie dziękuj ;)
    Hahaha, Benedict jako Sherlock i nawet ja wzdycham z rozmarzeniem :D Też chciałam iść na "Grę...", ale nie tylko dla Bena, a także dla Keiry :3
    Zanim nakręcą 4 sezon Sherlocka, to ja skończę studia. Których jeszcze na dobre nie zaczęłam, dwa rzucone kierunki się nie liczą.
    Zainspirowałam Cię? :o Miło mi to czytać :3

    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak sobie zaczęłam odpowiadać na te twoje pytania, a tu zjeżdżam w dół i mój nick. To na pewno o mnie chodzi?
    Dopiero wczoraj bloga stworzyłam a ty mi tu nominacją do LBA rzucasz? Nawet nie mam kogo nominować. Wytłumacz się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na pewno o ciebie chodzi xd Gdyż masz duży talent i dwa teksty, które wrzuciłaś już nadają się aby dostać LBA ♡ I to tak wiesz, na zachęte ;)

      Usuń
  3. Poprostu dzięki! -_-

    Teraz i to muszę napisać, MATKAO
    Ale mniejsza z tym ;)
    Biorę się i za to i za rozdział ;)
    Jak zobaczyłam, że to nominacja to: nominuje mnie, zobaczysz nominuje mnie
    Słuchaj się Zuzanny, a daleko zajdziesz :D
    X.o.x.o.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takowo, chciałam napisać PS ale odołączyło mi internet :( więc:
      PS:Dzięki za nominacje choć nie wiem za co ją dostałam ;) :*

      Usuń
  4. Aaaa xd Aaaaaa xd
    LBA ^^
    Danke milordzie :3
    Nawet jeśli mnie nominowałaś to nie myśl, że nie będę cię zmuszać do napisania rozdziału xd
    Lecę ogarniać xd
    Paaa

    OdpowiedzUsuń
  5. Meggi, czy nie chodzi ci przypadkiem o Stiga Olafsona z ,,Drużyny" ??
    Jest to seria Johna Flanagana, faceta, który napisał bestsellerową 12-częściową serię Zwiadowcy. Występuje w niej Will <3 , moja wielka ( aczkolwiek była ) miłość, która lekko przygasła po tym, jak przeczytałam PJ <3 <3. Chodziło ci o niego??? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzilo ci o tego Stiga? :)

      Usuń
    2. Nie, nie o tego ;) chodzilo o Stiga - mojego ulubionego zamaskowanego gościa z najlepszego programu na świecie ^^ Top Gear ;)

      Usuń
    3. Kurde, nie trafiłam XD. Przeczytaj. Pliss. Zrób to dla mnie :D. Ale nie Drużyne. Zwiadowców. Zakochasz się :D
      kso kso ;*

      Usuń
    4. Kilka osób już mi to polecało, ale jakoś nie mogę się zebrać w sobie xd

      Usuń

Dziękuję, że kliknąłeś aby dodać komentarz <3 To dla mnie wiele znaczy, pisz szczerze i często x ddd