środa, 28 października 2015

LBA ^^

Dawno tego nie robiłam :D
Zostałam nominowana do LBA przez Nessi (córkę Pana ze Słoneczga - bardzo mi się to podoba xd) oraz Vittorie di Angelo :>

Zaczynajmy.

Pytania Nessi:
1. Kim chciałaś być w dzieciństwie?
Weterynarzem. Zawsze <3 Dopóki nie zaczęła się chemia i fizyka [*]

2. Ulubione zaklęcie z HP?
Bombarda Maxima xdd

3. Umiesz grać na jakimś instrumencie?
Na flecie *.* Takie zdolne dziecko :D

4. Twoje hobby?
Siatkówka <3 Omnomnomnom xd

5. Ulubione parringi?
Julia+Warner, Nessi+Nico (xd), Percy+Annabeth, Ally+Carter, Aria+Ezra i w sumie to tyle przychodzi mi do głowy xd

6. Książka czy film?
Trudne. Zależy jaka książka i jaki film xd Czasem nie chce mi się czytać, więc wolę obejrzeć film, ale z drugiej strony to kocham książki ;>

7. Lubisz spędzać czas na dworze?
Średnio. W lecie to bardzo, ale przy takiej pogodzie nie lubię. Tak mam, że strasznie marznę xd

8. Twoje ulubione gry komputerowe?
Nie gram w gry komputerowe xd Ale kiedyś miałam Różową panterę i kochałam too <3

9. Ulubiony owoc?
Arbuz <3333

10. Masz zwierzę?
Nie jedno xd 4 psy i 7 kotów. Pozdro ;__;

11. Ulubione miejsce w twoim domu?
Mój piękny i cieplutki pokój <3

Pytania Vicky:
1. Ulubiona herbata?
Ważne, żeby była ciepła xd Ale taka z syropem malinowym, miodem i cytryną jest najnajnajlepsza na świecie *.*

2. Lubisz kawę?
To już nie jest w kategorii "lubię". Ja i kawa to raczej uzależnienie <3

3. Gdzie najczęściej piszesz rozdział?
W swoim pokoju, siedząc na podłodze i trzymając laptopa na łóżku (owszem, teraz też xd)

4. Jaki jest twój ulubiony przedmiot w szkole?
BRAAAK

5. Ulubiony zespół/wykonawca?
George Ezra <3 Omnomnomnomnom :DDD

6. Ulubiony sklep?
Primark <33

7. Ile masz książek w biblioteczce?
*liczy* 26, ale niedługo będzie więcej ;>

8. Ulubiony kolor?
Fioletowy >.<

9. Ulubiony gatunek książek?
Fantasy ;* i przygodowe :)

10. W jakich fandomach jesteś?
PotterHead, PLLfamily, Demigods, Sherlockians, Cumberbitches i Lermaniac <3 Hahahah xd nazbierało się tego ;___;

11. LUBISZ PLACKI? xD
A kto nie lubi??!! Kocham placki! <3
****
To by było na tyle. 
Pozwólcie, że na razie nikogo nie nominuję. 
Rozdział będzie w piątek <3 Słowo herosa xd
xoxo ;*
Meggi

6 komentarzy:

  1. Może nie będę wymieniać moich fandomów i ilości książek w mojej biblioteczce xdd (fandomów +/- 20, książek [jak twierdzi LubimyCzytać] 126 xd)
    Dawaj rozdział dzisiaj, u mnie też jest, nieważne że był trzy dni temu xdd

    OdpowiedzUsuń
  2. Sherlockians, Cumberbitches - miło poznać :D Choć ja jestem ukrytą fangirl ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi takie 2/10

    Żartuję, bardzo przyjemnie się je czytało i wciąż poszerzam swoją wiedzę o Twej osobie. Ten blog jest bardzo Kiniowy. Chyba, że to Albert pisał i po prostu kradniesz jego zasługi. A ja mu wszystko powiem i sobie pogadacie.

    Koniec końców świetny blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po przeczytaniu tylko tego 2/10, wiedziałam już, że to ty xddd
      Uuuuuu ;3 To ani nie Kinga, ani nie Albert. To Meggi :D Bo to Meggi jest moim alter ego ;D
      A dziękuję bardzo <3
      xoxo ;*

      Usuń
  4. Ło, zapomniałam, że cię nominowałam xd
    NESSCO FOREVA!!!
    Tak, ten podpis jest wybitny.
    Powiadam wam.
    Krzyknęłabym jeszcze raz to Nessco foreva, ale wyjdzie że jestem psychiczna. W sumie... KIJ Z TYM! JESTEM PSYCHICZNA!
    NESSCO FOREVA I PROSZEM SIEM Z TYM NIE KŁÓCIĆ XD
    Serio? Nie grasz w gry? xd gry to moja... *liczy* DZIEWIĄTA MIŁOŚĆ XD
    Pozdrawiam
    Nessi
    Córka Pana ze Słoneczga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekaj, mój ulubiony kolor to też fioletowy xddd

      Usuń

Dziękuję, że kliknąłeś aby dodać komentarz <3 To dla mnie wiele znaczy, pisz szczerze i często x ddd