środa, 21 września 2016

OGŁOSZENIA PARAFIALNE

Witajcie kochani!
Mądry człowiek powiedział mi, że nieżycie nie jest fajne, więc nie nie żyję XD
Dzisiaj rano mnie oświeciło, dosłownie. I pod wpływem tego oświecenia postanowiłam zabrać się za poprawę wszystkich rozdziałów i wrzucenie ich na wattpada. Ta historia przestała podobać mi się już jakiś czas temu, wszystko poszło nie tak, jak chciałam, jednym słowem dramat xD
Nie wiem, jak bardzo zmieni się historia, ale mam nadzieję na zmianę pewnych wątków... Zobaczymy, co z tego wyjdzie. Wydaje mi się też, że mój styl pisania trochę się zmienił (chyba na lepsze, ale nie mnie to oceniać), gdyż po przeczytaniu prologu i zabraniu się za jego poprawę czułam się zażenowana jego poziomem ;__;
Podsumowując: zapraszam wszystkich chętnych na wattpada do śledzenia historii naszych herosów, liczę, że uda mi się ponownie was zaciekawić oraz, że wreszcie dobrniemy do końca ;) Opowiadanie znajdziecie pod tym samym tytułem, prolog już się pojawił. Tutaj daję linka: KLIK
Dziękuję również za prawie 100 tys wyświetleń <3 Jesteście wspaniali, macie ode mnie wielkie buziaki :*
xoxo ;*

Meggi

8 komentarzy:

  1. Mam uraz do Wattpada, bo jakoś nie potrafię tam trafić na dobre historię, ale dla tej historii warto tam znowu wrócić.

    Gratuluję tylu wyświetleń i życzę weny.

    Cała magia zaklęta w powieściach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam angielskiego,mają tam porządek i ładnie piszą ludzie.

      Usuń
  2. Dodam do biblioteki :)
    Tylko z Wattpada przypadkiem nie wyparuj;)
    Aria

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy mi sie wydaje czy większość czytelników to dziewczyny?
    Ps. Ja jestem chłopakiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze ci się wydaje xD
      Był tu taki jeden, ale coś go zjadło chyba XD

      Usuń
  4. Ja pisałem to (patsz komętarz wyżej) o godzinie 8:20xd

    OdpowiedzUsuń
  5. A-ha.
    Hm.
    ...
    ...
    ...
    No dobra.
    *splata ręce*
    Jestem na ciebie trochę zła ogólnie i dziwnie się czuję, znów pisząc komentarz pod twoim postem.
    No ale dobra.
    Jestem ciekawa, co masz zamiar zmienić w swoim ff, jak się zmienił twój charakter pisania, dlatego będę (przynajmniej przez najbliższy czas) śledzić twojego wattpada, mimo że nie cierpię tej strony -.-
    A na twoim miejscu nie czułabym się szczęśliwa, patrząc na te 100 tys. wyświetleń, tylko zawstydzona, szczerze mówiąc. Wiesz, ja rozumiem, na pewno fajnie jest widzieć taką liczbę wyświetleń, ja się bardzo cieszę z moich 6 tysięcy xD. Tylko że kurczę, Meggi, tak naprawdę przez ostatni rok cię nie było - z wyjątkiem rozdziału 38, który zrobiłaś na siłę. Ludzie tu wchodzili i sprawdzali, czasami co tydzień, czasami codziennie, czy może coś wstawiłaś, a tu nic. Duża część tego, co zostało naliczone, to takie puste wejścia :(. Ciebie nie było rok, a my byliśmy i tu wchodziliśmy, nabijając ci wyświetlenia, aż w końcu nazbierało się to 100 tysięcy.
    Mi by było wstyd, mimo wszystko. Jest mi wstyd, kiedy nie wstawiam nic przez miesiąc, a co dopiero pół roku.
    No dobra, może tutaj zakończę.
    Papa, powodzenia ;).
    Xoxo
    Annabell di Angelo

    OdpowiedzUsuń
  6. PS. Dodałam nowego posta. Ktoś chce zobaczyć?
    Jeśli tak, to zapraszam:
    https://spokojnie-to-tylko-ja.blogspot.com/2017/01/one-shot-na-zyczenie-2.html
    Xoxo
    Annabell di Angelo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że kliknąłeś aby dodać komentarz <3 To dla mnie wiele znaczy, pisz szczerze i często x ddd